Kaksitoista rumpalia

Jos eilisiltana oli liukasta niin tänä aamuna se vasta liukasta olikin! Meinasin kaatua monta kertaa! Silti oli vain lähdettävä lenkille koiran kanssa.

Minä olen väkertänyt joulusalaisuuksia urakalla. Jossain vaiheessa pitää laittaa sitten kuvia, mutta enhän minä vielä voi jos vaikka joku sattuisi näkemään… En vain tiedä miten hartia kestää kaiken tämän. Nyt olen pari päivää joutunut välillä tietoisesti leputtamaan ja venyttämään.

Olen viime aikoina valvonut todella myöhään enkä näköjään tänäänkään osannut mennä niin ajoissa nukumaan kuin olisin toivonut. Mutta aikaisemmin kuin normaalisti. Kun olen tämän päivityksen saanut tehtyä, suljen koneen, pujahdan peiton alle ja suljen silmät.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....