Tuulinen tiistai

Kasvihuone oli aamulla vielä paikallaan huolimatta eilisillan kovasta tuulesta. Vain yksi palanen ovesta oli irronnut. Ja parin mustikantaimen ympäriltä oli lähtenyt suojaverkko. Kaikki oli korjattavissa.

Metsälenkillä itikat käyvät kimppuun. Inhottava tunne eikä auta vaikka kuinka ajattelen, että ne on joiden lintujen ruokaa...

Kuopuksella oli tänään parturi. Esikoinen oli sitä mieltä ettei tarvitse vielä hiusten leikkausta.



Ennen kuvat



Jälkeen kuvat.

Leivoin raparperipiirakan. Nyt olen löytänyt sellaisen reseptin josta pojatkin tykkäävät.

Minä, mies ja esikoinen kävimme yhdessä kirjastossa. Minun piti lähteä mukaan koska esikoinen halusi että minä katson yhdessä hänen kanssaan hänelle jonkun kirjan. Yritin sanoa, että isänsä osaa paremmin kun on lukenut enemmän fantasiaa kun minä. Mutta ei, minun piti ehdottomasti mennä mukaan, vaikka loppujen lopuksi siinä kävi niin että poika tutki niitä kirjoja isänsä kanssa ja minä vain häälyin taustalla. Hyvä kuitenkin, että muutkin kirjat kuin Aku Ankan taskukirjat ovat ruvenneet kiinnostamaan; ihan kaikella kunniotuksella Akkaria kohtaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....