Tänään 3.12.2012




Heräsimme kirpeään pakkasaamuun. Tosin minä en ymmärtänyt, että ulkona on parikymmentä astetta pakkasta ennen kuin olin ollut jo jonkun aikaa koiran kanssa pihalla. Ihmettelin vaan miten voi sormet olla ihan jäässä, vaikka oli sormikkaatkin; ohuet neuleiset. Noh, olihan mulla toki lyhythihaisen yöpaidan päällä villakangastakki ja alla urheiluhousut...



Töissä pääsin avaamaan Pikku Myy -suklaakalenterista 2 luukkua. Olin omavaltaisesti avannut ensimmäisen luukun jo perjantaina. Hyi minua! Radion virittelin Jouluradion taajuudelle ja vaikka siinä ajoittain on yhteyshäiriöitä niin mukava sitä oli kuunnella. Paremmin tietysti kuuluisi nettiradio, mutta niiden kuunteleminen on työpaikallani kiellettyä.



Illalla pakkasta on edelleen se parikymmentä astetta. Mutta Helmihän siitä viis veisaa! Se peuhasi lumessa onnellisena, viskeli lunta kuonollaan ja söi sitä. Mahtoi tuntua hassulle kun se suli suussa kun piti tehdä monta kertaa uudestaan.



Tänään varmaan pitäisi katsoa postitettavat joulukortit kuntoon. Suurin osa korteista on jo postimerkkiä vaille valmiit, mutta pari korttia vaatii vielä osoitteen tarkistuksen viime vuotiseen verrattuna. Viimeistään huomenna täytyypi tehdä tämä, että tiedän keskiviikkona montako merkkiä tarvitsee ostaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....