Henkiparannuskurssilla


 


Eilen olin Irene Nadenin henkiparannuskurssilla. Todettakoon heti alkuun, että lyhyt päivän mittainen kurssi on raapaisu asiaan, mutta kun kerää useita raapaisuja, se muodostaa suuremman kokonaisuuden.


Pääsin antamaan hoitonäytöksenkin. Irene kysyi kuka on hoitanut muitakin kuin itseään tai läheisiään. Tunnustin ja niin päädyin jotenkin yleisön eteen hoitamaan yhtä kurssilaista näytösluontoisesti. Kyse on siis energia/henkiparantamisesta. Selostin samalla mitä tein. Irene ohjasi minua jonkun ajan päästä ja sanoi minulle, että jos en itse kuullut, oppaani pyytää minua siirtymään vähän kauemmaksi. =D No enpä ollut kuullut mutta tottelin ja tein tilaa henkimaailmalle. Potilas oli hyvin tyytyväinen hoitoon.


Irene kyseli kaikenlaista minulta; mistä tiedän mihin kädet laitetaan (no minä vain tiedän), mistä tiedän milloin lopettaa (energia muuttuu erilaiseksi, jälleen kerran minä vain tiedän). Johon Irene totesi, että se on sitä opppaan kuuntelemista. Aivan, enpä ollut tullut ajatelleeksi =) Sitten Irene sanoi, että näytös oli oikein malliesimerkki siitä kuinka henkiparannus tehdään, yhtä pientä yksityiskohtaa lukuunottamatta. Ja sain kuulla olevani luontainen parantaja. Hupsista heijaa! Kuulin (melkein voisin väittää etten uskonut korviani, mutta kun kuitenkin uskoin ;D) Irenen sanovan, että minulla on hyvä ja voimakas kanava parantavalle energialle, ja minulla on myös voimakas parantajaopas, valkoisiin pukeutunut. Kääk! Minulla on kuulemma kykyjä myös kaukoparantamiseen ja ryhmäparantamiseen. Nyt tietenkin jää pohdittavaksi mitä teen tälle kyvylle...


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....