Anoppi


 


Eka kerran mulla paloi hihat anopin kanssa, ja samalla myös miehen kanssa (sitä toki on tapahtunut aiemminkin ;)). Käytiin lelukaupassa synttärilahjaostoksilla. Aaron oli mummolle sanonut, että haluais kauko-ohjattavan auton. Ja tästä asiasta on keskusteltu niiiiiin monta kertaa miehen kanssa, ja olen anopillekin sanonut suoraan, että meille ei tule semmoista peliä, vielä. Mielestäni Aaronkin on edelleen vähän liian pieni siihen ja sitt on Miika, joka ei vielä ymmärrä siitä mitään ja rikkoo.


Nyt Aaron kuitenkin saa synttärilahjaksi kauko-ohjattavan Tomi Traktorin. Myyjä vakuutti ettei pikkuvelikään sitä saa rikki (on 3+ vehje) ja sitä saa kuulemma heitelläkin. Niin varmaa joo. Minä sanoin jo kaupassa, että minä olen sanonut mielipiteen,i mutta jos sillä ei ole mitään merkitystä niin minkäs minä sille voin. Ei näköjään ollut merkitystä...

Raivostuttavaa!! Koska mun mielestä asia oli jo sovittu, että ei. Sanoin omallekin äidille, että ei kauko-ohjattavaa Salamaa. Sehän olisi ollut mieluinen myös. Ja tiedän ettei äitini sitä ostanut. Tosi kurjaa nyt, kun toinen mummo onkin saanut ostaa kauko-ohjattavan =(


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....