13. helmikuuta; 1866 Jesse James ryösti ensimmäisen pankkinsa.

Yöllä oli satanut räntää ihan kiitettävästi. Kävimme koiran kanssa lenkillä. Koira olisi halunnut välillä vaan seisoskella ja tarkkailla maailmaa, mutta minä en jaksanut seisoskella niin kauan kuin koira olisi halunnut. Koira halusi myös välillä kulkea autotiellä mikä ei tietysti minun mielestä ollut oikein suotavaa joten meillä oli pientä tahtojen taistelua. Mutta oli se ihan hyvä lenkki.






Tänään oli ikään kuin laiska päivä. Kyllä minä neuloin ahkerasti. Vein kuopuksen kaverilleen ja hain muutaman tunnin päästä pois. Siinäpä tämän päivän tärkeimmät. Nojaa! Kirjoittelihan minä marttayhdistyksen juhlakutsua.






Minun mielestä silmäaukot on liian suuret mutta lapsi ei anna tehdä tuolle mitään. Haluaisin virkata ainakin yhden kerroksen kiinteitä silmukoita sekä silmäaukkoihin että suuaukkoon. Katsotaan nyt miten tuolle käy.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....