Tapahtuma rikas viikko

Tuntuu että mennyt viikko oli yhtä hulinaa. Muistaakseni ehdin kuitenkin pysähtyäkin 😄

Tiistai-iltana tapasin pari ystävääni ja aikahan lensi siivillä. Keskiviikkona oli tämän vuoden viimeiset lauluharkat, ja kuulin että kevät on vähän arvuuttelujen varassa kun laulunopelle iski projekti päälle mutta yrittävät järjestää asian, torstai-iltana olin henkisten ihmisten kanssa pikkujouluilemassa kun kerran oli porttipäivä (12:12) ja vielä täysikuukin. Jotenkin sitten perjantaina oli ihan tööt vaikka oli pääasiallisesti oli mukavaa tekemistä! Eilen olin ex-anopion 90-vuotispäivillä.

Mitenkään ketään arvostelematta... voi teeskentelyn määrää! Sanoin ääneen että olen kyllä ex-vaimo mutta minun puheen päälle puhuttiin koska ei haluttu kenenkään tietävän. Joulukortissakin näköjään lukee ex-puolison nimi + perheineen. En olisi enää kaivannut yhteistä korttia. Mutta kun ex asuu edelleen saman katon alla niin mitäpä muuta voisi odottaa!

Olin taas useamman päivän kitunut asian kanssa jota en ymmärtänyt. Aiemmin lopputulos on ollut se että mulla on menny hermot ja olen kyynelehtinyt kiukusta. Tällä kertaa muistin hengittää ja annoin asialle tilaa olla. Ja eräänä iltana, kun olin jo mennyt nukkumaan ja leijailin valveen ja unen rajamaastossa, tajusin jutun! Silmät rävähti auki! Oli pakko kipittää keittiöön laittamaan ystävälle viesti, että NYT mä ymmärsin! 😂  Kunhan mä kunnolla sisäistän ja anna sille lisää tilaa niin elämästä tulee aika huikea seikkailu!

Mulla on 2 erilaista piparitaikinaa odottamassa joten ehkäpä kohta olisi aika ruveta leipomaan jos meinaa tänään saada jotain aikaiseksi...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....