Terveisiä Siperiasta

Niitä on tuulen mukana tullut tällä viikolla. Minun mielestä ihan normaali suomalainen talvisää. Ehkä vähän myöhemmin pakkaset kun jonain toisena vuonna mutta silti.

Tänään olin töistä vapaalla ja tein neulepiiriin raakakakun. Ei se kovin hyvin onnistunut mutta tulipahan tehtyä. Maistui hyvälle mutta rakenne ei ollu ihan niin kuin olis pitäny. Aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta, eikä varsinkaan ekalla kerralla.

Kännykkä on ruvennut temppuilemaan, se kuumenee hetkessä nollasta sataan (ei, en lähettele kiihkeitä ja kuumia viestejä...) ja käynnistelee itseään uudestaan omatoimisesti. Noh, aattelin etten kauaa semmoista katsele, ettei käy niin että olen jossain Kuopio-Jyväskylä välillä ja se leviää lopullisesti. Tilasin uudemman ja siihen suojakuoret. Sunnuntaina tilasin ja tänään ne tuli. Eri paikoista mutta hienosti synkroniassa toistensa kanssa. Ensimmäinen haaste ilmeni äsken: microkortti ei käy, kun pitäis olla nanokortti. Huomenna on tiedossa reissu kaupunkiin.

Olen saanut tänään sellaisen uutisen, että ehdin lukea vain otsikon kun kyyneleet kihosi silmiin, iho karvat nousi pystyyn ja sydänchakra lävähti täysin auki. Ei ollut suru-uutinen, vaan iloinen asia. Suorastaan huikea! Tai oikeasti mulla ei ole sanoja kuvaamaan kokemusta ja tunteita. Mutta palaan tähän aiheeseen myöhemmin kun se on julkistamiskelpoinen ja jotain konkreettista tapahtuu.

Elämä on nykyään aivan järjettömän mahtavaa! Olen niin kiitollinen monista asioista: sellaisista joita pidetään itsestään selvänä kuten eri aistit, ruoka yms. Lisäksi olen erityisesti kiitollinen kaikista kursseista joita olen saanut käydä, tämän hetkisestä työpaikasta ja työkavereista sekä ystävistä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....