Paluu...

Ehkä.

Blogipäivitystauko on ollut aivan luvattoman pitkä. Niin pitkä etten oikein enää tiedä mistä tässä nyt aloittaisi.

Vietän vapaapäivää ja ulkona on tämän talven ensimmäinen kunnon pakkanen, -22. Leivinuunissa on tietenkin tuli. Pientä ulkoilua koiran kanssa olemme harrastaneet mutta minun naama ei tahdo kestää näitä asteita vaikka muuten tykkäisin olla ulkona.

Niin, olen sitten viimeistän päivitysten jälkeen aloittanut työt. Ensin määrä- ja osa-aikainen, nyt osa-aikainen mutta toistaiseksi voimassa. Teen vähintään 3 päivää viikossa töitä, tarvittaessa enemmän. Tämän tällä hetkellä minulle oikein sopiva.

Työelämässä oleminen on mahdollistanut sen, että olen jälleen myös käynyt erilaisia henkisen puolen kursseja ja olen valmistunut Kultainen Atlantis -opettajaksi ja Lemurian Kristalllienergia -opettajaksi. Tarkoitus olisi myös ruveta pitämään näihin liittyviä (mukaan lukien aiemmat koulutukset) kursseja.

Saas nähdä miten aktiivisesti päivitän tätä blogia. Olen tavallaan kaivannut kirjoittamista blogiin, mutta jostain syystä en vain ole saanut aikaiseksi.


Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....