Olen lähelläsi


 




Sä luulet että on tarkoitettu

ettet onnea kohtaa

tai taivaan tähtiin on kirjoitettu

kenen luokse tie johtaa

miten saisin sinut uskomaan

kaikki muuttuu vielä parempaan


”Olen lähelläsi

silloin kun et minua nää

olen lähelläsi

vaikka kaikki muu häviää

anna tunteen viedä vaan

opit kyllä luottamaan

olen lähelläsi

en anna maailman satuttaa”


Jokaista joskus on haavoitettu

sitä elämä toistaa

jokainen kolhu on parannettu

haavat huominen poistaa

joka päivä täytyy uskaltaa

jotta voisi murheet unohtaa



”Olen lähelläsi

silloin kun et minua nää

olen lähelläsi

vaikka kaikki muu häviää

anna tunteen viedä vaan

opit kyllä luottamaan

olen lähelläsi

en anna maailman satuttaa”


C: Kun tiedät kaiken päälle kaatuvan

sen hetken toivon sinun muistavan

minut todempana kuin ketään


”Olen lähelläsi...”


 


 


OLEN LÄHELLÄSI

(Juha Metsäperä)

säv: Petri Somer san: Lasse Wikman


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....