Läskipohdintaa... tai jotain sellaista...





Että voi olla vanhat ajatusmallit sitkeässä!


Mä olen taas yllättänyt itseni ajattelemasta jossain syvällä "Miten toi juttelee mun kanssa ihan kun niin kun mä en olis läski ja se on niin kun ei näkisi mun läskejä..." Hohhoijaa! Tiedän, tyhmää, mutta tuo on edelleen jossain hiivatin soluissa, syvällä!



Siis joo, ehkäpä suurinosa mun kanssaeläjistä ei tosiaankaan tavallaan edes näe mun läskejä, tai ei vaan välitä niistä. Enhän minäkään tarkkaile toisten läskejä, hampaita, korvia, nenää tai mitä tahansa. Enemmän mä kuuntelen mitä ihmiset puhuvat, katson kokonaisuutta =)


Työtä on tuon kanssa vielä..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....