Päivä 6

Täällä sitä vaan mennä porskutetaan. Parin ensimmäisen päivän jälkeen mun kuuri on mennyt ihan kivasti. Suolisto toimii erittäin hyvin eli puhdistumista tapahtuu 😂

Teini on ihmeen hyvin jaksanut töissä. Mieleisintä homma, mun mielestä yllättäen, on ollut kirjeiden postitushommat. Eli kuorittaminen ja frankeeraus. Mun mielestä se ei oo kauheen mielenkiintoista, vaikkakin parhaimmillaan se voi olla meditatiivista. Ehkä teini nauttii siinä omasta rauhasta.

Töissä oli tänään melko ikävä puhelu jossa toinen osapuoli korotti ääntään ja oli hyvin tuohtunut. Asiasta johon minä en pystynyt vaikuttumaan ja joka ei todellisuudessa ollut edes soittajan henkilökohtainen asia. Hän vain käyttäytyi kuin joku olisi loukannut häntä henkilökohtaisesti. Otin melko tyynesti viestin vastaan ja välitin henkilölle jolle se oikeasti kuului. Tämä soittaja tiesi kyllä että minä en asialle voi mitään.

Onneksi tuollaisia puheluita tulee todella harvoin. Yleensä puhelut on mukavia. Sanoo ihminen, joka ei ole koskaan tykännyt soittaa puhelimella mihinkään. Tässä työssä on ollut vaan pakko oppia soittamaan ihan outoihin paikkoihin tuntemattomille ihmisille erilaisissa asioissa. Ei se näin 9 kuukauden jälkeen ole enää niin hankalaa. Alussa oli tosi vaikeata kun piti vastata ja soittaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....