Päivä 11

Puhdistuskuuri on mennyt kivasti. Olin viikonloppuna kurssilla, ja vaikka siellä oli pullaa ja keksiä yms. herkkua tarjolla niin ei mun edes tehnyt mieli niitä.

Viikonlopun kurssi oli Reiki2. Olen käynyt ykkösen 15½ vuotta sitten. Odotin silloin esikoistani. Muutama tovi tässä onkin sitten hurahtanut. Nyt suorastaan tarjottiin mahdollisuutta osallistua joten suunapäänä tietenkin osallistuin. Mukava viikonloppu oli.

Eilen oli vähän outoa olla töissä kun esikoinen ei ollutkaan mukana. Joutui ihan itse laittamaan kirjeet kuoriin ja frankeeraamaan. Olipa tylsä juttu 😄

Tänään minä ja pari muuta marttayhdistyksen jäsentä olimme paikallisessa Salessa kahvittamassa ihmisiä. Salemme sai uuden päällikön joten sen kunniaksi oli kakkukahvit. Laskimme marttatilastointia varten kakkupalamenekistä, että ihmisiä kävi 220 sen 8 tunnin aikana kun kahvitus kesti. Tämmöistäkin keikkaa martat siis tekevät.

Mittari näyttää -10 astetta, mutta olin ihan tönkköjäässä kun tulin koiran kanssa iltalenkiltä, vaikka oli pukeutunut tosi hyvin. Kaipa siellä sitten oli vaan niin jäätävä viima. En tiedä lämpiääkö tästä koskaan enää. Ainakin yritin lämmittää itseäni sisäisestikin ja hörpin iltateen tai oikeammin yrttijuoman.

Olen vähän nipo tuon tee-sanan kanssa. Teetä on mielestäni vain teekasvin lehdistä valmistettu juoma. Muut ovat sitten yrttijuomia, infuusioita tms.

Kuopus täytti tänään 12 vuotta. Ei oikein välillä meinaa kestää mukana näissä vuosissa.

Kommentit

  1. Meillä onkin näköjään huomenna pienimmän synttäripäivä, meinasi ihan unohtua :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Vuoden toiseksi viimeinen päivä