Raparperi-valkosuklaamuffinssit


Tai ohjeen mukaan ne on kuppikakut mutta mä en näe niissä sen ihmeemmin mitään muuta eroa kuin että toiseen on laitettu ihan turha kuorrute wink Mä en laita joten ne on sitt muffinsseja







Jahas, kuvia ei näköjään nykyään saa keskelle. Ainakaan mun taidoilla. Noniin, siis moni on varmaan tehnyt vastaavia Svenskin Ullan ohjeella, tai ainakin näytti siltä kun selaisin blogeja. Minä olen laiska kokki ja leipoja ja Ullan ohjeessa minua kehtuutti raparperien keittäminen. Liikaa vaiheita siis angel Tässä ohjeessa raparpereja ei keitetä. Ainakin näin lämpimänä oikein hyvää!






 


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....