Vaalikoneita ja mielipiteitä



Kuka noita vaalikoneita oikein tekee? "Tapanani on käydä oluella?" Häh? No ei joo ole, mutta entäs jos tapanani olisi käydä lasillisella viiniä? =P Monet kysymykset ovat monitulkintaisia. Tähän olen kiinnittänyt kyllä ennenkin huomiota mutta erityisesti nyt näin ehdokkaana. Vastatessaan miettii millaisen kuvan itsestään antaa äänestäjille. Jotkut kysymykset ovat todella vaikeita, eikä aina oikein ymmärrä kysymystäkään. Onneksi Vihreiden ehdokkaiden postituslistalta olen huomannut etten ole yksin asian kanssa =)

Siis mitä hei?! Pitäisikö mulla olla mielipiteitäkin siitä miten kunnan asioita hoidetaan? Oikeesti? =) Oikeastaan järkytys herätä todellisuuteen siitä että mielipiteitä on, mutta tietoa niiden perustelemiseen ei ole tarpeeksi. En todellakaan voi sanoa äänestäjälle, että tämä on mun mielipide asiasta koska musta tuntuu siltä ;D Mun pitänee ruveta lukemaan vähän tarkemmin lehtiä... ja ottaa asioista selvää. Hyvä kun edes tässä vaiheessa herää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....