Kolme unta viime yöltä



1.Näin
unta että oltiin vissiin ostettu omakotitalo, vieläpä ihan jostain
muualta kuin Kuopiosta. Paikkakunnalla kiersi tarina, että ko. talosta
oli joskus lähtenyt kaksoset viihteelle ja olivat kadonneet
jäljettömiin. Mie oikein näin ne pojat =D Vissiin siinä unessa tapahtu
muutakin, mutten muista.

2. Yhdessä
unessa seurustelin jälleen yhden ystäväni kanssa. Aika usein ainakin
kauheasti ikävöin unissa häntä. =P Ja hänellä on muuten kaksoisveli,
siis ihan oikeassa elämässä. Tässä samaisessa unessa mun käsissä kasvoi
jäkälää ja sammalta! =O Mutta sen unen aikana tapahtui jotain, tein
jotain, toimin, niin että ne alkoivat itsestään tipahdella... Noniin
... mitenkään yksityiskohtiin menemättä =P (sorii... mie tiedän että luet tätä... minkäs mie unilleni voi ;D)

3.Olin entisessä työpaikassa.. jälleen... käymässä. Tämä on kaikkein selkein uni.
Sanoin unessa entiselle työkaverille, kun se kysyi kuulumisia, että hyvää kuuluu ja
aloitain maanantaina työt =O Hän hämmästyi, mutt sitt mie rupesin
nauramaan, että ei nyt sentään, hyvänen aika, menen vasta haastatteluun
torstaiaamuna =D (oikeasti menen!) Mies (sama kuin aiemmassa unessa) pyöri siinä jossain lähellä koko ajan. Mie
katsoin ja kuuntelin, että mun tilalle tullut on ihan törkeen nopee
tekemään töitä =O Myöhemmin näin että hän oli hyvin vanha nainen. =)
Yhtäkkiä Mies tuli kysymään "Tiedätkö Ninni, kuka on meidän
varavaltuutettu tällä hetkellä?" Huomaa, että se puhutteli minua
etunimeltä ;D  Tuo juttu siitä varavaltuutetusta jatkui, lähinnä siitä
että pitäisi saada taas oma varavaltuutettu. Mie kelasin ja kelasin,
että kuuluuko Mies Vihreisiin, ja jos kuuluu niin mua ei enää pidättele
mikään sen jälkeen kun olen maksanut jäsenmaksun =P (oikeasti siis aion
maksaa Vihreän Liiton jäsenmaksun kunhan saan rahaa!) Me oltiin hyvin
lähekkäin, oikein tunsin toisen lämmön. Vähän myöhemmin Mies lausui
jotain runoa. Se sopi yleiseen tilanteeseen, mutta se oli selkeästi
tarkoitettu minulle, koska katsoi minua suoraan silmiin. =P Olin vähän
kauempana silloin. En muista miten se runo meni. Harmi! Se ei ollut
sitt mikään romanttinen runo, vaan jotenkin sellainen kannustava,
positiivinen, rohkaiseva. Muistan sen ihan selkeästi. Muistan, että
hämmästyin sitä, että Miehestä löytyi ihan uusi puoli. Sehän harrastaa
runoutta! =D

Voi jestas näitä mun unia!! =P


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....