Pian on täysikuu


Ulkona on maagista! -23, satelee hiljalleen lunta. Niin hiljalleen että välillä tuntui kuin hiutaleet olisivat vain roikkuneet ilmassa, heilahdellen. Pilviverho on kuitenkin niin ohut että kuu näkyy ja valaisee utuisena. En osaa paremmin kuvailla.

Olen kohta puoli vuotta käynyt läpi henkilökohtaista Unelmat todeksi- valmennusta. Eilen oli valmennuspäivä. Koska olen kohdannut kaksoisliekkini, tämäkin valmennus kerta oli monella tapaa yllättävä. Ehkä kerron kaksoisliekkiasiasta tarkemmin joskus toisen kerran. Eilinen sai minut taas muistamaan, että tällä matkalla on se toinekin. Kun minä kohtaan omia pelkojani, kipujani, lukkojani, myös kaksoisliekkini on matkalla. Hän ei todennäköisesti tällä hetkellä edes ymmärrä mitä tapahtuu. Minä ainakin luulen ymmärtäväni 😂

Kävin koiran kanssa kylmässä, maagisessa yössä. Kaipasin jotain lämmintä ja tein elämäni ensimmäisen voima-matcha -latten Se oli ihan hyvä mutta kaipasin siihen enemmän makua. Täytyneen testailla. Tai jospa se mintulla maustettu olisikin enemmän minun makuuni.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Vuoden toiseksi viimeinen päivä