Elvytysyritystä

Tajusin että aika kuluu nykyään nopeammin kuin ennen enkä ole piiiitkääääään aikaan päivittänyt blogia. Tosin elämässä on tapahtunut niin paljon kaikenlaista ettei ole ehtinyt kirjaa pitämään siitä kaikesta.

Enkä aio ruveta muistelemaan. Olen kasvanut sisäänpäin, tullut enemmän omaksi itsekseni, enemmän sieluni kaltaiseksi.

Viime viikolla seisoin kaupassa karkkihyllyn edessä. Teki mieli karkkia.... ja sitt ei oikeasti tehnyt mieli. Pysähdyin hengittämään ja kysäisin itseltäni ja keholtani, että mikähän se mahtaisi olla mitä mun ihan oikeasti tekee mieli, mitä keho tarvitsee. Ja tajusin samassa, että mun nesteytys oli ihan pielessä. Vaihdoin hyllyä ja etsin parhaimman mahdollisen valmissmoothien mitä siinä kaupassa oli tarjolla. Se oli taivaallista! Jep. Minä karkkien ja suklaiden suurkuluttaja valitsin kaupassa ihan jotain muuta.

Myönnetään että toisinaan olen ottanut suklaapatukan. Ja katunut heti kun olen haukannut siitä. Miten tavallinen suklaa voikin olla niin pahaa!! Fazun sininen ynnä kumppanit on ihan nou nou. Ovat niin keinotekoisen makuisia.


Viljat ovat minimissä. Syön paljon eri värejä.

Olen ollut matkalla syvissä syövereissä sisälläni. Olen saanut kohdata omia pelkoja ja mielen rakenteita, ja oppinut tuntemaan. Matka jatkuu.

Matkan varrella olen huomannut etten halua enää jatkaa tässä parisuhteessa. Nyt pitäisi vain saada toinenkin ymmärtämään että ero on kummankin kannalta paras ratkaisu. Pientä ymmärryksen valoa on näkyvissä. Tiedän että kaikki järjestyy.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....