10 vuotta sitten

Tänään paistaa aurinko, toisin kuin 10 vuotta sitten. Koko toukokuun alku oli ollut lämmin mutta vettä oli tullut vähäisesti. Ja sitten saapui 15. päivä joka ei oikeastaan valjennut, koska taivaan peittivät harmaat sadepilvet. Minä en niitä tosin nähnyt koko ajan, koska olin majoittunut KYSiin synnytyssali kolmoseen ja toivoin kovasti että synnytys käynnistyisi. Kyllähän se sitten käynnistyikin ja 21.32 syntyi maailman esikoispoika 4000 g ja 50 cm. (pyöreiden lukujen takia olen sanonut että synnytyssalin kello oli 2 minuuttia edellä!) Ja kun seuraavana aamuna katsoin pojan kanssa KYSin ikkunasta ulos, oli tullut kesä.

10 vuotta on mennyt nopeasti, ja ennen kuin huomaankaan poika onkin jo mies ja täyttää 20 vuotta! Voi sentään! =)

Oikeasti ole todella iloinen, että meillä ei enää ole pikkulapsia. Minulle poikien vauva- ja pikkulapsiaika ei ole mitenkään auvoista aikaa jota kaiholla muistelisin. Olen oikein tyytyväinen siihen, että pojat ovat 10- ja 7-vuotiaat. Toki heidän kanssaan on sitten omat haasteet, mutta jotenkin pystyn käsittelemään niitä paljon paremmin. Vauvatkin on ihan kivoja... kun ne voi palauttaa omille vanhemmilleen ;D

Sunnuntaina sitten juhlitaan sukulaisten ja ystävien kanssa näitä ensimmäisiä pyöreitä juhlia. Tänään on koulussa karkkitarjoilu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....