Rakkaudesta





Mä näin outoa unta. Tai minusta oikeastaan tuntuu että mun unet on aina outoja ;D


En tarkkaan edes muista mitä siinä unessa tapahtui, mutta tunsin hyvin, hyvin suurta ja syvää rakkauta miestäni kohtaan. Se oli kuulkaa pelottavaa ja mä itkee pillitin koska en halunnut kokea mitään niin suurta ja syvää. Se tunne oli vaan jotenkin niin valtava että minun oli vaikea käsitellä sitä, en kerta kaikkiaan hallinnut sitä ja mutisin siinä unessa että en halua tällaista tunneta jota en pysty hallitsemaan.


Hah hah! Niinpä niin. Ainahan minä yritän hallita tunteitani; pitää ohjakset käsissä joka asiassa. Minulle itsemäärämisoikeus joka asiassa on ihan liian tärkeä. Minä haluan päättää mitä tunnen, missä tunnen, mitä teen, milloin teen, missä teen. Noh, arvata saattaa ettei asiat tietenkään mene niin ja se on turhauttavaa ;) Ja minä lähes kirjaimellisesti sekoan jos joku asia menee ihan toisin kuin olin ajatellut; masennun. Enkä oikein tiedä miten "parantaisin" itseni. Ehkä olen tässä vuosien myötä tullut hiukan joustavammaksi suunnitelmieni suhteen, mutta hankalaa on edelleen.


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....