Omakotitaloprojekti




Tehdäänpä tälle ihan oma kategoria =D


Olemme käyneet katselemassa taloja. Meillä on ollut 2 vaihtoehtoa, joista olemme olleet oikeasti kiinnostuneet. Eilisiltana näytti siltä, että toinen niistä on jo mennyt. Olimme tietoisia, että siitä oli menossa tarjoukset, mutta emme lähteneet mukaan kun ei tuntunut vielä ajankohtaiselta. Ja eipä tuota tiedä jos vaikka putkahtaa jostain vielä parempi vaihtoehto! =)


Nyt tarvittaisiin pankilta lainalupaus, ja nykyinen pikaisesti myyntiin. Mä olen intoa täynnä tästä asiasta!


Kaikki tavara jota me emme enää tarvitse, lähtee kiertoon. Tarjolla olisi vauvan vaatteita (kaikki 90 senttiset ja siitä alaspäin joutaa), muutamia kestovaippoja, yksi lasten sänky, vaunut, matkarattaat, jotain Tupperwaren astioita, erä erilaisia kirjoja... Tietäis vaan millon mä ehdin niitä jonnekin viemään =P


Vaikka minä olen aika kauan puhunut tästä omakotitaloon muuttamisesta, ja syksystä asti oikein vakavasti, niin mies on ruvennut vasta nyt työstämään asiaa! ARGH! Se on niiiiiiin hidas työstämisessään, että käytännössä se tarkoittaa sitä että mun täytyy tehdä suurin osa päätöksistä.


Minä olen kuitenkin sisimmässäni vakuuttunut täysin siitä, että kun meillä on heinäkuussa loma, me teemme muuttoa! =)


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....