Kuntosali




Mä en ole yllätys yllätys kuollut siihen että olen käynyt salilla. Minä olen jopa herännyt reippaana aamulla puoli tuntia normaalia aikaisemmin käydäkseni pari kertaa viikossa ennen töihin menoa salilla, yksin. =O  Olen seonnut? =D Yllättäen minä en ole väsynyt, vaan täynnä virtaa.


Hupaisaa on se, että mä olin ihan paniikissa siitä että en pääse pääsiäissunnuntaina salille =P Oijoijoi!


Kävin joskus viisaan keskustelun siitä, että ihminen on luonteeltaan laiska. Ihmismieli keksii paljon tekosyitä sille, ettei liiku. Minun tekosyy on monesti ollut se, että olen kouluaikaan oppinut inhoamaan kaikkea liikuntaa. Tähäkin viisalla keskustelukumppanilla oli vastaus (jostain syystä hänellä on vastaus kaikkiin kysymyksiin...): "Ihminen voi oppia pois oppimistaan asioista." Uh! Totta! Kyllä minä tämän tiesin, mutta olipa kiva kun joku sanoi minulle sen ääneen ;D


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....