Vaaka näyttää 98 kg!



Olen ihan shokissa! Miten näin on päässyt käymään??

Kyllähän minä tiedän miten näin on päässyt käymään... Olen lipsunut vhh-ruokavaliosta täysin. En ole koko aikana ollutkaan sillä mitenkään täydellisesti. Heikoin kohtani on suklaa. Mulle kun ei riitä pala tai kaksi vaan menee levy tai kaksi; päivässä... =(( Paras ratkaisu olisi etten söisi suklaata ollenkaan, mutta kun on suklaa-addikti. Eikä minulla ole minkäänlaista itsekuria.

Nyt tulee uusi marssijärjestys. Etsin sen itsekurin vaikka kiven alta! Olo ei ole hyvä, ja näin runsas ylipaino (olen 160 cm pitkä) ON terveysriski.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....