Kivilintu


 


Mun mielestä Janne Tulkin laulama Kivilintu kertoo masennuksesta. Ainakin se tulkitsee minun mielen alhoa niin osuvasti, että minua rupesi ihan itkettämään siinä vaiheessa kun oikeasti rupesin tarkemmin kuuntelemaan sanoja! Liitän sanat tähän mukaan. Valitettavasti sivulla josta otin tämän ei ollut sanoittajan nimeä. Ehkä päivitän sen tähän kun muistan katsoa sen levyn kannesta ;)


Kivilintu


Kun on sydämmessäin matala paine,
   kun viihdy en siellä, en täällä.
  Se on vain seitsemäs saapuva laiva,
   ja se silloin mun elämän päällä
    Sua rakastan, ei oo kysymys siitä,
  Pois olen taivaalta vain hetkisen
  Ei silloin siivet mua kantamaan riitä,
  En ole höyhenen onnellinen
    Kivilintu, jos olla en saa,
  sinitaivaan, sen voi unohtaa.
  Kivilintu, kun hetkisen oon,
  minä lentää jo voin aurinkoon
      Jos vain mä sellainen olla nyt saisin,
  mä että aina en kanssasi lennä,
  kai kivilinnun mä pian unohtaisin,
  ja sinäkin voisit tulla ja mennä 
   Sua rakastan, ei oo kysymys siitä,
  Pois olen taivaalta vain hetkisen
  Ei silloin siivet mua kantamaan riitä,
  En ole höyhenen onnellinen
    Kivilintu, jos olla en saa,
  sinitaivaan, sen voi unohtaa. 
 Kivilintu, kun hetkisen oon,
  minä lentää voin aurinkoon
      Sua rakastan, ei oo kysymys siitä,
  Pois olen taivaalta vain hetkisen
 Ei silloin sivet mua kantamaan riitä,
  En ole höyhenen onnellinen
    Kivilintu, jos olla en saa, 
 sinitaivaan, sen voi unohtaa. 
 Kivilintu, kun hetkisen oon,
  minä lentää jo voin aurinkoon
 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....