Sisällä viihtyvä ihminen vs. ulkona viihtyvä koira




Piti sitten ottaa koira. Koira, joka lähtee ulos vaikka tuulee ja sataa niin kuin sen kuuluisan Esterin peffasta. Mitä kauheampi sää, sitä mieluisempaa ulkoilu Helmille on.



Ja minä olen sisäihminen! Minä en ulkoile enkä liiku.



Mutta niin vain minä kiltisti tänäänkin töistä tultua puin päälleni sadetakin, pistin pennun hihnaan ja suunnistin metsään, vaikka vettä satoi / sataa. Minun anti-liikunnallisuus ja anti-ulkoilu ei ole koskaan kohdistunut koiran kanssa liikkumiseen. Se on yksi parhaista asioista maailmassa! Kyllä minä Helmin kanssa lähden ulkoilemaan vaikkei kauheasti jaksaisikaan, niin kuin tänään väsyneenä.



Niin me sitten Helmin kanssa menimme metsään kävelemään. Päästin pennun vapaaksi kun muita ei näkynyt niin että se sai juosta jos halusi. Minun kunnolla ei juoksuteta koiraa eikä pentua muutenkaan ole hyvä kirjaimellisesti juoksuttaa. Siellä metsässä pentu päästeli höyryjä, joten ilta on nyt sitten rauhallisempi.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....