Lokkeja ja koulua



Toissa yönä näin unta että olin työpaikan pihalla aamun koitteessa ja
yhtäkkiä taivaalla lensi suuri parvi valkoisia lintuja. Ainakin osa
niistä oli lokkeja, sillä yksi niistä lensi kaartelemaan mun ympärille
ja jostain syystä takertui jalastaan mun hiuksiin! No, kyllä se saatiin
irti. =) Siinä ulkoseinällä oli 2 pienen pientä reppua joista toinen
oli minun ja minä vielä siinä ihmettelin että tähänkös minä olen sen
jättäny. Mutta en minä sitä ottanut mukaani.

Viime yönä olin
opettajana. =D Ja mulla ei sitten ollut paitaa ... yläosa oli ihan
paljaana. Mutta kukaan ei reagoinu siihen mitenkään. Joku vierailija
sitten kysäisi että mitäs minä oikeastaan opetan (en kyllä muista mitä
vastasin) ja hän huomautti että mulla ei ole paitaa. Minä totesin
siihen, että ainiin totta tosiaan, pitäisiköhän pukea paita ennen kun
menee ulos =D Selitin vielä siinä että mulla oli ollut kuuma eikä kyllä
ollenkaan tullut mieleen että olisi jotenkin erikoista että riisuin
paidan. *hirn* Se oli vielä valkoinen paitapusero =O Ja unennäkijä
minussa ihmetteli, että aikooko toi laittaa ton paidan ilman
rintaliivejä...




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....