Mysteerikoulu





Viikonloppu siis vierähti Kultaisen Mysteerikoulun parissa Jyväskylässä. Meillä on todella ihana ryhmä ja ihanat ohjaajat. Oli mukava viettää viikonloppu rakkaudellisissa energioissa vaikka joiltakin osin viikonloppu olikin rankka. Ensinnäkin päivät olivat pitkät, mistä en kyllä sinänsä valita. Toiseksi pintaan nousi joitakin asioita joita piti sitten käsitellä itkun kanssa, ainakin minulla.


Ensinnäkin "valaistuin" siitä että mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen enkeli-ihminen. Täällä aiheesta jotain. Itsensä lokeroon laittaminen ei koskaan ole hyväksi ihmiselle. Mutta joskus tällaiset keinotekoiset lokerot voivat auttaa ihmistä ymmärtämään itseään paremmin.  Ja tämän viikonlopun aikana opin itsestäni jotakin. =)


Parantamismeditaation aikana tapahtui varsinaisesti se itkulla käsittely. Meditaation ohjaaja puhui jotain vanhojen haavojen yms. parantamisesta ja irtilaskemisesta. Ja yhtäkkiä minä todella sisäistin sen että minun ei tarvitse kantaa kaikkia vanhoja haavoja ja arpia mukanani koko ajan. Se oli jotenkin kauhean liikuttavaa ja vapauttavaa ja kyyneleethän siinä tuli. Kummasti siinä nousi pintaan kaikelaista lapsuudestakin, kuten se että olen ajatellut olevani jotenkin "paha" ja epätäydellisen epäkelpo ja siitä johtuu olen ollut niin yksinäinen eli kukaan ei ole halunnut olla sellaisen kaveri.


Parantamismeditaation aikana kuulin jonkun (joka ei siis ollut ohjaaja) puhuvan 'Atlantis-chakran' hoitamisesta. Minä en ole ikinä ennen kuullut moisesta chakrasta joten jos jollain on parempaa tietoa niin olisin kiitollinen valistuksesta =)


 


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....