Kummitus





En muista olenko kertonut aiemmin siitä, että työpaikallani kummittelee.


Noh, joka tapauksessa täällä on joku mies. Välillä kuuluu koputtelua, välillä jopa musiikkia vaikka pitäisi olla talo tyhjä. Minä olen kerran nähnyt hänet istumassa työhuoneeni sohvalla. Vähän nukkavieru, huonoryhtinen mies. Säikähti minua varmaan enemmän kuin mnä häntä =D Tänä aamuna hän seisoi mun työhuoneen kynnyksellä. Ei tullut sisälle vaikka minä sanoin kohteliaasti "tervetuloa". Vähän aikaa vaihteli jalkaa ja sitten lähti pois. Tällä kertaa siis kuulin kun joku seisoi kynnyksellä, ja mä olin yksin työpaikalla silloin. =) Sympaattinen kaveri, vähän ujo.


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....