Pari unta




Näin unta että olin entisessä työpaikassani töissä. Minun piti kysyä jotain työasiaa Eskolta ja menin sitä kyselemään. Se rupesi selittämään jotain siirrettävistä seinistä, eikä se mitenkään mielestäni liittynyt siihen kysymääni asiaan. Sanoin "Anteeksi tyhmyyteni mutta en nyt kyllä tajua". Ja siihen Esko tokaisi: "Niin, tyhmähän sinä välillä olet." Mä olin niin järkyttynyt etten osannu sanoo mitään. Sitten Esko rupesi selittämään sitä työasiaa ja sanoi: "Katsotaan sitä aamulla sitten yhdessä". Minä totesin, että ei kai sitä yhdessä tartte katsoa kun vaan saan uudet oikeudet ohjelmaan ja tarkennuksen yhteen kohtaan, olenhan mä ennenkin tehnyt sitä työtä. Esko kurtisti kulmiaan ja katsoi tosi pitkään. Ja siihen minä sitt hönkäisin: "Ei kertaus pahasta ole. Jos sulla kerran on aikaa ja haluat sitä yhdessä mun kanssa katsoa niin varmaan ihan hyvä. Eihän sitä tiedä jos olen vaikka jotain alunperinkin ymmärtänyt väärin." Sitten Esko selitti jotain teoriaa siitä työasiasta (jota mä en edes muista mikä se oli...) ja minä oikeasti yritin keskittyä siihen mitä se sanoi enkä sen silmiin =P Myöhemmin siinä unessa selitin yhdelle ihmiselle: "Voitko kuvitella; sillä on nykyään pitkät hiukset!" =D




Viime yönä näin unta, että yksi meidän työntekijä ilmoitti mulle että hän lähtee pois meiltä. Meillä oli asiasta pitkä keskustelu jonka lopuksi mä totesin: "Muista että sä voit aina tulla takas meille töihin." Tänään päivällä pomo soitteli mulle kotiin (kun olen siis saikulla) ja sanoi että just tämä työntekijä joksikin aikaa sairaslomalle =)


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....