Auto jäi huoltoon



Ei saatu autoa. Virtalukko rikki, osan tulo maahan kestää 5 arkipäivää. Koska on joulun alunen, auto saataisiin ulos vasta ensi vuoden puolella... Ei naurata, itkettää. Harkitsemme auton vaihtamista.

Minä romahdin. Minun pää ei kestä aikataulumuutoksia, varsinkaan isoissa asioissa. Ja autottomana moni asia pitää aikatauluttaa uudestaan. Lähdin raivoissani ovet paukkuen ulos räntäsateeseen. Olin poissa vissiin noin 2 tuntia. Pikkuisen olin jäässä mutten tajunnut sitä ennen kuin kotona.

Seisoin pitkään järven rannalla ja mietin miten kylmää se vesi olisi...

Noh, jokin voima minua piti rannalla ja tässä nyt vielä kirjoittelen.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....