Lupauduin juuri



kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi!! =O Olen vähän tyrmistynyt itsekin =D Okei, tiesin että tämä tulee joskus mulle. Olen tiennyt sen jo noin 10 vuotta. Mutta en kuitenkaan ihan näitä vaaleja vielä ajatellut =P Kun nyt pyydettiin niin lupauduin.

En vielä yhtään tiedä teenkö minkäänlaista vaalityötä vai olenko vain nimenä ja naamana listalla. Pitänee katsoa sitäkin miten saan aikani riittämään (heti tuli kommenttia henkimaailmasta että senkun venytät aikaa ;D).

Puolueen voi jokainen arvata jos on yhtään seurannut mun blogia ;) Mutta niille jotka eivät ole aiemmin seuranneet mun blogia: vihreä olen.

Noh, mun pitänee siis perustaa tähän uusi kategoria =D



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....