Kreikassa...




Viime yönä olinkin sitten Kreikassa.

Juoni meni niin että olin siellä brittiläisen poikaystäväni kanssa tapaamassa kreikkalaista tuttavaa, naista. Ihastuinkin tämän naisen veljeen. Sitä tietenkin piti pitää salassa. =)

Välillä näin jotain muuta unta ja sitten olin uusinta käynnillä Kreikassa. Edelleen suhde tähän kreikkalaiseen oli hyshys-juttu. Tosin kaikki muut paitsi se kreikkalainen sisko ja mun brittiläinen poikaystävä tiesivät siitä. Jopa kreikkalaisen suvun mummot jotka eivät olleet minua edes nähneet ennen =P Juoneen kuuli myös se että brittiläinen poikaystävä olikin ihastunut kreikkalaiseen siskoon! Ja huomasin siinä että hän tajusi yhtäkkiä että mulla ja sillä kreikkalaisella on jotain säpinää. Huoh! Harmillista että heräsin! =D Juonihan alkoi oikein kunnolla tiivistyä... jospa tää jatkuisi ens yönä?

Hassua tässä on että noi "kreikkalaiset sisarukset" on valvetilassa mun työkavereita. Tajusin koko ajan näkeväni unta. Tai siis minä unennäkijäni tiesin näkeväni unta mutta mun uniminä ei tietenkään tiennyt sen olevan unta.

Olen koko päivän pohtinut mitähän toi merkkaa mutten ole vielä keksiny.

Kaiken hyvän lisäksi yks työkaveri puhui tänään että oli soittanut jollekin asiakkaalle ja se oli vastannu ... KREIKASTA! =D



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....