"Yksityinen" tapaaminen Annea kanssa




Tänään se sitten oli... kauan ja hartaasti odotettu tapaaminen Annean kanssa kahdestaan. Tai siis niinhän mie luulin, että me ollaan kahdestaan ;D Mutta väkee lappas sisään koko ajan. Tosin tämä väki oli energiatasolla ;)



Ensimmäiseksi pöydälle heitettiin 3 kasaa kiviä (huom! energiatasolla); ruusukvartseja, ametisteja ja vuorikristalleja. Ja niitä tulee kuulemma koko ajan lisää. Ne on tarkoitettu käytettäväksi ja eteenpäin jaettavaksi.



Sitten paikalle tuli R-mies. Annea hihitteli ja totesi, että taitaa olla nää kaverit aika huumoristisia. Mie totesin, että kyllä juu, tiedän että mun ympärillä hengailee koomikoiden lauma ;D Ai kuka se R-mies oli? =) Annea selitti, että oikealla puolellani seisoo Robinin (vrt. Batman ja Robin) vihreisiin vaatteisiin pukeutunut enkeli. Noh, minulle asiaa ei tarvinnut selitellä sen kummemmin. Selitän kuitenkin tähän lukijalle joka ei ehkä asiaa tajua: paikalla oli Arkkienkeli Rafael, joka päätti vähän hassutella. Annea totesi, ettei hän ikinä ennen ole nähnyt tällaista. "Arkkienkelit voivat hassutella sinun kanssasi. Kaikkien kanssa sitä ei voi tehdä."



Seuraavaksi paikalle ilmestyi ikään kuin kivi. Kuulemma avaruudesta peräisin, patterin tapainen. Siinä on siis lataus. Ja se saa latauksensa minun rakkausenergiasta. Voin lähettää sen jonnekin missä rakkausenergiaa tarvitaan. Olen kuulemma pyytänyt jotain "kättä pidempää". En kyllä nyt tietoisesti muista tällaista pyytäneeni, mutta uskon sen olevan ihan totta!



Jaa .... kukas sitten tuli paikalle. Vissiin se etana etana näytä sarves. Kaunis helmiäisen valkoinen iso kokoinen etana. Tuli paikalle opettamaan minulle kuuntelemista monella eri tasolla. Ja myös rauhoittumista.



Kun me nauroimme näitä minun hauskoja kavereita, paikalle ilmestyi B-mies. Mutta hän ei ollut Batman, vaan Barbaba!! =D Kyllä meille nauru maistui. Tosin hänkin paljastui olevansa jotain muuta; Babai.



Taakseni tulivat Täti Sininen, Täti Vihreä ja Täti Violetti. Annea oli ihmeissään, että onko joku ruotsalainen satu jossa nämä tädit esiintyvät. Juu, on. Nämä tädit ovat kyllä enkeleitä, mutta esittäytyivät näillä nimillä =) Jotenkin asia liittyy satuun. Kertokaa jos muistatte minua paremmin mitä näissä kirjoissa tapahtuu!



Rakkauden ja ilon energia oli illan teema. Ne ovat minun työtäni jota jo kovasti teen. Elän vähän liikaakin korkeissa energioissa. Ja siksi sain kehoituksen merkata kalenteriin vähintään 2 päivää kuussa Ninni-Riikan sydänpäiviksi. Silloin saan keskittyä fyysiseen minääni. Tähän liittyy tärkeänä parisuhteen hoito. Totesin, että voisivat järjestää lastenhoitajan sitten. Lupasivat Maija Poppasen ;D



Viesteissä tuli ilmi myös se, että kaikki eivät ymmärrä ilon energiaa. Joo, huomattu on =) Mutta silti minun tehtäväni on sitä maailmaan tuoda. Murtaa jäätä. Ja Annealle näytettiin, että minä olen pieni hauska purtilo, joka hinaa niin suurta laivaa ettei sen loppua näy. Silti hinaaminen käy helposti ja vielä viheltelenkin. =P



Noh, sitten paikalle ilmestyi tähteläisiä. 3 hahmoa jotka eivät kuitenkaan olleet yksi. Tarkoittaa siis että jokainen näistä 3 hahmosta koostui useammasta osasta. Teen kuulemma jo heidän kanssaan työtä, mutta jatkossa enemmänkin. Tähän työhön kuuluu kirjoittaminen. Ensin itselleni, myöhemmin muillekin. Eli kanavoin. Tehtävään kuuluu myös muuntajana olo; muunnan ilon energiaa maapallolle sopivaan muotoon. Huh! *pyyhkii hikeä* En silleen oo sitt yhtään vaikeampia tehtäviä voinu valita =P



Paikalla pyörähti myös joku sukulainen isän puolelta. Luultavasti mummoni.



Loppu puolella Annea totesi, että selkäni taakse ilmestyi hahmo. Annea hymyili ja totesi: "Olet varmaan katsonut Taru Sormusten Herrasta ja tiedät Valkean Velhon". Juu, tiedän, ja tiedän että se hahmo näyttää ihan sille. Se onkin ainoa näistä mun ympärillä hengailevista jonka olen nähnyt selvästi. Herra kuulemma totesi: "Vaimoni on noita", tarkoittaen minua. No niinpä... Tämä opas on hyvin voimakkaasti minussa, olemme ying ja yang. Annea totesi, että aika ajoin tämä häiritsee parisuhdetta koska olen kovin itseriittoinen tämän takia. Jeps!



Ai, meinasin unohtaa, että näytettiin myös että opastan lapsia henkisissä asioissa. Suurin osa tästä opastamisesta tapahtuu unimaailmassa, tälläkin hetkellä. Mutta tulen tapaamaan heitä myös ihan fyysisessä maailmassa ja tiedän kun se tapahtuu. Osa heistä ei ole vielä syntynyt tänne. =) Mielenkiintoista oli se!



No kokonaisuutena oli mielenkiintoinen 3 varttinen.



Tarkkaava lukija ehkä huomasi numeron 3 toistumisen. =) Silläkin lienee oma merkityksensä.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4. tammikuuta; 1945 suomalainen laulaja ja näyttelijä Vesa-Matti Loiri syntyi

Metsämansikka-mustikka -piirakka

Sataa vettä, pyryttää, sataa vettä, pyryttää....